I cummircianti in e regioni BRI beneficianu di a piattaforma autoritaria di Canton Fair

L'urganizatori cuntinueghjanu à ghjunghje per più opportunità forgendu ligami cù associazioni d'oltremare
Di yuan SHENGGAO
Cum'è una di e piattaforme più autoritarie è cumplette di u cummerciu esteru è l'apertura, a Fiera di l'Importazione è l'Esportazione Chine, o Fiera di Canton, hà ghjucatu un rolu rimarchevule in a prumuzione di l'Iniziativa di Belt and Road in l'ultimi ottu anni, da quandu l'iniziativa hè stata pruposta da u guvernu cinese in 2013. 72 per centu di u numeru tutale di espositori. E so esibizioni anu pigliatu u 83 per centu di u numeru tutale di mostre. A Fiera di Canton hè stata lanciata in u 1957, cù u scopu di rompe u bloccu di u cummerciu impostu da e putenzi occidentali è accede à l'approvvigionamenti è i scambii esteri necessarii per u sviluppu di u paese. In i decennii chì seguitanu, a Fiera di Canton hè diventata una piattaforma cumpleta per a China.
u cummerciu internaziunale è a globalizazione ecunomica. Hè statu un tistimone di a forza crescente di a Cina in u cummerciu esteru è l'ecunumia. U paese hè avà a seconda ecunumia più grande in u mondu, è un capu
è una forza motrice cruciale per u cummerciu internazionale. U presidente cinese Xi Jinping hà prupostu u cinturione ecunomicu di a strada di a seta è a strada di a seta marittima di u 21u seculu, o l'iniziativa Belt and Road, in 2013. L'iniziativa. era destinatu à cumpensà l'influenza di l'attuale cumerciu unilaterali-ismu è prutezionisimu, chì hè ancu identicu à a missione di a Fiera di Canton. Cum'è una piattaforma di promozione cummerciale impurtante è "un barometru di u cummerciu esteru di a Cina, a Fiera di Canton hè una parte impurtante in i sforzi di a Cina per custruisce una cumunità cun un futuru di sparte per l'umanità. Da a 126a sessione in uttrovi 2019, u voluminu di transazzione cumulativa à a Fiera di Canton hà totalizatu $ 141 miliardi è u numeru tutale di cumpratori chì participanu à a pandemia hà righjuntu più di 89 milioni di persone. Cuntrolu, e recenti trè sessioni di a Fiera di Canton sò state tenute in linea. A fiera in linea hà prupostu un canale efficace per l'imprese per identificà e opportunità di cummerciale, in rete è fà affari in questu tempu difficile di u focu di u COVID-19 è l'urganisazioni cummerciale in 39 conte è regioni implicate in a BRI Per mezu di questi partenarii, l'urganizatori di a Fiera di Canton anu rinfurzatu i so sforzi per prumove a fiera in e regioni BRI. In l'anni à vene, l'urganizatori anu dettu chì cuntinueghjanu à integrà e risorse in linea è offline di a Fiera di Canton per offre più opportunità à l'imprese participanti.


Tempu di post: 14-aug-2021